My Greatest Enemy is My Inner Me

This blog will tell the story of an up-and-coming young black man in his 20's

Wednesday, May 17, 2006

Coming outta Hiding


I'm having such a good week that I decided to put a face to all of the talk. This is me with my grandmother on Mothers Day this past Sunday. I'm sure someone who sees this is going to say they know me from somewhere, but I'm 99% sure that you've never met me and I've never met you. I guess I just got one of those faces. (Yeah you want to click on it to get the full view, LOL!!!!!! Just playin')




The picture was taking by my father. I lived with him from the time I was 13 to about 20. We never really had a close relationship In my opinion, but as I've gotten older, we've made great strides. A lot of it has to do with the fact that I am so similar to him, so I want to learn more and more about him to know what to look out for in myself. And also because he knows that I haven't succumbed to the negativity of other black men my age. I'll be 27 in about a week, and I don't have any baby mama's and I've never been arrested and I lived on my own since 21, and I'm trying to do something positive in my life. He even called me on Tuesday to tell me he was proud of me. I was shocked. He has a much better relationship with my 2 little brothers, so I am sure that when they become teenagers he will deal with them much better than he dealt with me.



Aiight I'm off the sappy stuff now!



Yep it's official. I told yall I was going to be cheesin' on my license! I'm good thru 5/27/09. I was able to keep my old ID's from when I had just turned 21. I looked at my old pic, looking innocent with my peanut head (because its rounded out now as I've gotten older, lol) and I said to it "Boy if I could go back in time and tell you some things to look out for!!!!"

I'm already starting to build the roster for the "summer league" team. I still got an open invitation for the young girl "Miss Green" that I mentioned in the past, but now I even got a potential starter. Potential, keep that in mind. Her name is Gina, and it's pretty fitting because she sorta resembles Tisha Campbell aka Gina from Martin. As a matter of fact, homegirl is so light that I wasn't sure if she was black, I thought she might have been Puerto Rican. But her name didn't seem spanish, so when we talked on the phone the other night, I was like "forgive me, but I'm certain that your black, just light skin." She replies "Yeah, I'm Black, dominican and haitian." She's 21, with no kids, and she's a junior in college.

Yessir!

LOL.

Um, yeah. Definitely a potential starter. We'll see what happens.

Thanks to all that came by to congratulate me on the new car. All I want to do now is get some Xenon HID lights, I think that those look so dope on cars. I don't even care about rims, I'm not a flashy person.

As always, thanks for reading up on the boy,

The freshly LEGAL (with the state of Illinois) Robert Mack

22 Comments:

Anonymous Tiger said...

Look at my cousin chessing. So what are we doing for your birthday and I hope nobody you wrote about is on here cause I don't want to have to hurt nobody. So is Gina as light as me?

Thu May 18, 09:40:00 AM  
Anonymous MzNewAgenda said...

Don't I know you from somewhere?.... you look like my cousin's uncle's brother's play sister's daughter's boyfriend? Nah I'm just playing dude *although I do have fam in the Chi*

Thu May 18, 10:01:00 AM  
Blogger Mr.Slish said...

Dominican haitian all the same to me they just speak different languages...lol

Welcome the club bruh Barneys is Dominican and she explained that haiti and D.R are attached.

Thu May 18, 11:58:00 AM  
Blogger Robert L. Mack said...

Tiger
I'm not sure..you know how I am...wait till the last minute...but I'll think of something cuz somebody special might be rolling thru..

MZNewAgenda
You'd be suprised how often I get that. "Ain't you kin to (insert name) n'dem over on (insert hood)"

Thu May 18, 12:01:00 PM  
Blogger Robert L. Mack said...

Slish
Oh Barneys is dominican??? No wonder you trying to get back in the her good graces!!! LOL....Gina say she speak a lil spanish too...hmm.....Naw but I want a belizean, which aint nothing but black people that speak spanish....My ex favorite porn star Lacey Duvalle is belizean, and I was in love, that is until her Ghetto Gaggers episode. (I'm sure someone out there knows what I'm talking about)

Tiger
Yeah Gina is light as you, as a matter of fact to be totaly honest, a possible drawback is I see a lil bit of you in her, so I'm hoping that goes away. Can be thinking I'm having incest, LOL!!!!!

Thu May 18, 12:09:00 PM  
Blogger The Phoenix aka ThatGirlTam said...

First time here...your grandmother looks amazingly YOUNG! Congrats on the new whip and being legal in Illinois...and in case I don't swing back by...happy EARLY birthday! You're doing well for 27...you should be proud of yourself!!

Thu May 18, 01:12:00 PM  
Blogger Dynasty said...

Nice pic!

Thu May 18, 02:20:00 PM  
Blogger Royce's Daughter said...

I didn't even read the post...had to say NICE PIC!!! Let me find out Robert Mack is a cutie pie.

Happy Birthday Young Man!!! Oh to be 27 again. Oh yeah and Grandma looks GREAT!!! It's that black gene, we age so gracefully!!

Thu May 18, 03:15:00 PM  
Blogger Robert L. Mack said...

@ The Phoenix
Ok, so there is a "Phoenix", and then there is a "The Phoenix"...i thought it was the same person..well in any event, thanks for coming by....I still believe I could be doing so much more, but you know how that goes...Gmoms is 68 I believe, and yeah she looks good. Everybody always thinks me and my father are brothers, especially since my father is only 5'8 so they cant believe he got a son that's half a foot taller than him.

@Dynasty
I like yours better. I still didnt see that guy you were in the pic with. *wink*

@Royce's Daughter
Thanks, yall got me blushing, which is hard for some one as black as me!!!! I'm not 27 yet, I'm trying to stay 26 for as long as I can. So right now I'm 26 and 356 days. LOL

Thu May 18, 04:13:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

Grown men don't put rims on their cars...

Save that for the birds...Chocolate Boy Wonder...*lol*

Lookin good, you and granny have a striking resemblance....

Belizians huh? I didn't know they spoke Spanish...I thought it was like Jamacian or some shit...I had a Belizian, I just liked the way he talked....that did it for me...I feel you though on the Latino love, I want me a Puerto Rican Freak for the summer, just for the summer...*lol*

Thu May 18, 04:55:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

And what is this Ghetto Gaggin incident? Please tell more....

Thu May 18, 04:56:00 PM  
Blogger Phoenix said...

You are a cutie and congrads on the truck! Grandma looks great. genes it must be the genes!

Wow I wish I could go back and do 27 over again - umm no I don't it was pretty food if I'm remembering correctly.

Thu May 18, 08:18:00 PM  
Blogger Robert L. Mack said...

@Nsane
Yeah I know right. Rims are overrated, and make you a potential target. Chocolate Boy Wonder huh?? Better than my previous names Blackie and Blackhead and African Booty Scratcher....LOL....is that a Chicago saying????....and you know the Puerto Rican parade is coming up next month, and hopefully me and smooth and tiger will be there. Last year was my first time going, and boy, it was females everywhere.

As far as the ghetto gaggers incident, All I gotta say is if you got Limewire, you can download the scene more than likely. It aint too much too that disgusts me porn-wise, but i'll just say that she got sexually abused by some white dudes (although she never told them to stop), and it supposedly made her "retire" at the ripe old age of 23

@Phoenix
See yall tryna confuse me!!! (LOL)
My dad takes after my grandma, and I take after my dad. But my mom's side of the fam is nice looking too. That's why I gotta find me a fine future baby momma (LOL I'm so silly)....I'm hoping that 27 will be a great year...but I'm still only 26 (and 357 days now)

Fri May 19, 09:27:00 AM  
Blogger Knockout Zed said...

Now you know ya boy the Porn Expert knows Ghetto Gaggers well. It's a porn website, some disgusting shit, where a Black chick gets bukkake'd by a bunch of white dudes. (You can look bukkake up on your own!)

I rate porn stars by enthusiasm rather than looks these days. My favorites are Sierra and Charlie Angel, with Carmen Hayes rounding it out. (yes, I'm nasty)

Dude, I see the Chris Webber resemblance!
Just don't call no unauthorized time-outs.

Fri May 19, 10:17:00 AM  
Blogger Robert L. Mack said...

@KZ
I used to like Kitten, but she old as fuck now. She probably don't even do porn no more. LOL. I was watching her back when I had to sneak to watch porn...And my cuz put up on another chick named Missy (not the FREE AGENT, LOL!!!!!!!!) that kinda dope. But I've been working so much that my collection hasn't been updated in a while. To date I got about 10 DVD's. Mostly Booty talk and Jake Steed.

I kid you not, I was in the corna'sto yesterday and the dude in there was staring at me, and he just swore up and down that he seen me before at some other spot right up the street. I was like "dude i aint even from this area"....chris webber....i wish I had someone who looked like tyra, forehead and all...lol.

Fri May 19, 11:40:00 AM  
Blogger NegroPino™ said...

*LICKS lIPS* DAMN THAT WAS A SEXY PIC OF U....:)

Fri May 19, 02:44:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

I'm with Zed...enthusiam over looks anyday...but I have both....*lol*

Karrine was not enthused about it at all, which made her suck...pardon the pun...*lol*

In regards to nothing disgusting you...I thought nothing could turn my stomach either, until I watched "scat"...

GROSS, they was gettin their mouths pissed and shitted in, rolling around in the shit and piss mix...playing with shit balls in their mouth....watching the shit come out of one's ass...rubbing it all over their faces...I was disgusted...I literally wretched...

EWWW, just to think that was foreplay for them....that made them horny, then they had regular sex....
GROSS!!!

I almost didn't want to jag off after watching that one...or every have sex again, it almost scarred me....

Fri May 19, 03:30:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

Are you talkin about Kitten with the fake tits, that takes it in the butt? Yea, I have one of her movies...just goes to show you I need new movies...

Fri May 19, 03:32:00 PM  
Blogger Paula D. said...

Congrats on being back in business with your license!

Mon May 22, 09:24:00 AM  
Blogger Robert L. Mack said...

Free Agent
Thanks *blushing*

Nsane
Even I didnt go that far...after I watched them pretty much abuse Lacey I aint want to look no further....wow, i feel you on the scarring, i was messed up for about a week after seeing that...

Kitten is the light skin chick with the valley girl talk and the snake tattoo on her arm, we probably talking about the same one...lol..she probably like in her late 30's, you know porn chicks are old after about 25

Paula
Thanks for coming by. It was a long process that I'm glad to get over with.

Mon May 22, 04:00:00 PM  
Blogger Nika Laqui said...

Can we get blog update?....

Umm yea I caught a glimspe of the Gaggers...it was very disturbing...

I mean, I do that, but I don't be all choked up like that...that part was scary...but I guess that was part of the fetish....but count me out of that one as well, it shouldn't look that disgusting when doing that....my personal opinion...

Tue May 23, 10:13:00 AM  
Blogger Robert L. Mack said...

Nsane
I'm updating now. Sorry, I'm going thru my classic gemini stage.

Wed May 24, 09:14:00 AM  

Post a Comment

<< Home